مقصد : امارات, قطر, بحرین
تاریخ رفت : 26 اسفد /4 فروردین
مدت اقامت : 7 شب

ممکن است به دلیل نوسانات پرواز و ارز قیمت تور کشتی کروز یونان تغییر کرده باشد.
جهت اطلاع از قیمت‌های به‌روز با سفرخان تماس بگیرید.

لیست تور کشتی کروز یونان

شرایط تور کشتی کروز یونان

 

مدارک لازم

اسکن پاسپورت با 6 ماه اعتبار اسکن کارت ملی جدید اسکن شناسنامه اسکن عکس 3*4 برای افراد زیر 18 سال کپی شناسنامه فرد و والدین هم اجباری می باشد.

 

خدمات آژانس

7شب اقامت درکشتی مجلل کروز (FB )- پرواز امارات - اخذ ویزای مولتی امارات-ترانسفر رفت تا بندر-بیمه مسافرتی -سرویس شارژ کشتی-

 

 

توضیحات تکمیلی

برنامه سفر : بندر/کشور،شهر ساعت ورود ساعت خروج روز دبی امارات ---- 19:00 شنبه دوحه در قطر 08:00 18:00 یکشنبه بحرین 08:00 19:00 دوشنبه در دریا ---- ---- سه شنبه ابوظبی امارات 07:00 21:00 چهارشنبه جزیره بنی یاس امارات 08:00 18:00 پنجشنبه دبی 09:00 23:59 جمعه دبی ---- 00:01 شنبه استفاده از رستوران با تنوع بالای غذایی در طی شبانه روز(با توجه به نوع رزرو کابین)متفاوت می باشد -توقف کشتی در هر شهر بین 6 تا12 ساعت می باشد که امکان پیاده شدن از کشتی در تمام شهرها به جز بحرین برای ایرانیان وجود دارد. در صورت درخواست خدمات به صورت ALL INCLUSIVE به نرخ های فوق مبلغ 200 یورو اضافه می گردد. در صورت درخواست اقامت در شهر دبی هزینه تور محاسبه و اعلام می شود.

تور کشتی کروز 1402

تور کشتی کروز یک تجربه زیبا و متنوع است که در آن شما می‌توانید به صورت روزانه به جزایر یونان و شهر آتن سفر کنید. معمولاً مدت زمان تورهای کروزی به یونان حدود 7 تا 10 روز می‌باشد.در طول تور کروز، شما به جزایر دیدنی از جمله میکونوس، سانتورینی، رودس و کرت خواهید رفت. این جزایر معروف به زیبایی طبیعت، آثار باستانی و فرهنگ غنی خود می‌باشند. بازدید از ساحل‌های زیبا، بازارهای محلی، قلعه‌ها، موزه‌ها و رستوران‌ها به شما اجازه می‌دهد تا فرهنگ و زندگی مردم یونان را تجربه کنید.
علاوه بر جزایر، شهر آتن نیز یک نقطه مهم در تورهای کروزی است. در آتن می‌توانید آثار ستاره‌های ماندگاری از جمله پارتنون و موزه آکروپولیس را ببینید. این شهر پر از تاریخ و فرهنگ است و جایی مناسب برای آشنایی با سانسکریت و آثار باستانی یونان باستان است.
همچنین، تور کشتی کروز ممکن است شامل تفریحات متنوعی همچون استخرهای آبگرم، رستوران های لوکس، ترکیبی از موسیقی و شو های صحنه ای باشد. مسافران می‌توانند به دلخواه خود از امکانات باشکوه این کشتی ها بهره‌برده و لذت سفر را در محیطی دلپذیر بچشونند.

قیمت تور یونان با کشتی کروز

قیمت تور یونان با کشتی کروز بر اساس نوع کابینی که انتخاب می‌کنید نیز متفاوت است. کابین‌های داخلی، کابین‌های با پنجره یا بالکن و سوئیت‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند.

تور کشتی کروز یونان بدون ویزا

برای سفر به این جزایر بدون نیاز به ویزا، شما می‌توانید از طریق کشور ترکیه و با یک کشتی کروز سفر کنید. ترکیه شرایطی را برای توریست‌های ایرانی ارائه داده است تا بدون نیاز به ویزا از طریق ترکیه به این تور اضافه شده و از جزایر زیبای آن دیدن کنند.