هتل ناکا پوکت

★★★★★

The Naka Phuket

خانههتل

هتل ناکا پوکت آدرس : 1/18, 1/20 Moo 6, Tambon Kamala, Amphoe Kathu, Phuket, 83150 Kamala Beach, Thailand

سایت هتل ناکا پوکت

Naka Phuket -SHA Plus Certified با ماسه های سفید ساحل پاتونگ و گزینه های سرگرمی مختلف 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. این ملک دارای ویلاهایی با طراحی منحصر به فرد با بالکن خصوصی است و دارای یک استخر روباز و یک رستوران است. Wi-Fi رایگان در سراسر اقامتگاه در دسترس است.

شهر پوکت تقریباً 20 دقیقه با ماشین تا The Naka Phuket -SHA Plus Certified فاصله دارد. 40 دقیقه رانندگی میهمانان را به فرودگاه بین المللی پوکت می رساند.

ویلاهای شیک با سلیقه تزئین شده اند و امکانات مدرنی مانند تلویزیون کابلی صفحه تخت، یخچال و صندوق امانات ارائه می دهند. حمام اختصاصی دارای وان و امکانات دوش می باشد.

مهمانان Naka Phuket -SHA Plus Certified می توانند در کنار استخر تنبلی کنند یا از ماساژهای دلپذیر در اسپا لذت ببرند. برای راحتی، میز پذیرش 24 ساعته، میز تور و امکانات جلسه ارائه می شود.

برای وعده‌های غذایی، انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی را در The Wiwa، یک رستوران غذاخوری تمام روز که فقط 5 قدم با ساحل فاصله دارد، امتحان کنید. The Nana با چشم اندازی خاص از دریا و غروب آفتاب، نوشیدنی های با طراوت را تا پاسی از شب ارائه می دهد. Meka طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های سالم را برای مهمانان فراهم می کند.

زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند - آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۴ دادند.

صبحانهاینترنت رایگاناستخر سربازشاتل فرودگاهیباشگاه بدنسازیساحل خصوصی رستورانپارکینگ رایگاناتاق های خانوادگیماساژ پذیرش 24 ساعتهغذا و نوشیدنی

خدمات عمومی هتل

سرویس دهی 24 ساعته

خدمات داخل اتاق

سشوارحمام داخل اتاقتلویزیون بالکنویو استخرویو دریاتهویه مطبوعگاو صندوقروم سرویس

تفریحات هتل ناکا پوکت

غواصی

سایت هتل ناکا پوکت

لوکیشن هتل هتل ناکا پوکت