بلیط هواپیما کلن آلمان – پرواز مستقیم تهران کلن با بهترین قیمت در سفرخان فراهم است. با پشتیبانی 24 ساعته، اعلام قیمت‌های به‌روز و گارانتی بهترین قیمت، ما سعی می‌کنیم تجربه‌ای متمایز و لذت‌بخش را برای سفر شما به کلن آلمان فراهم کنیم. شما می‌توانید بلیط هواپیما پرواز مستقیم تهران کلن ، مشهد کلن ، اصفهان کلن ، تبریز کلن رزرو کنید. با بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی‌ها و توجه به نیازهای شما، ما متعهد به ارائه خدمات با کیفیت و ارزان قیمت هستیم.

خرید بلیط هواپیما تهران کلن آلمان

خرید بلیط هواپیما تهران کلن آلمان به صورت چارتری و سیستمی را میتوانید از طریق سفرخان با بهترین قیمت انجام دهید. سفرخان به عنوان نماینده رسمی بسیاری از هواپیمایی و خارجی و هواپیمایی ایران ایر با پرواز مستقیم به کلن آلمان است .با خرید بلیط هواپیما تهران کلن آلمان از سفرخان، می توانید با قیمت مناسب و پرواز مستقیم غیر مستقیم به آلمان سفر کنید. سفرخان بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته را برای پرواز مستقیم تهران کلن آلمان ایران ایر و پرواز مستقیم تهران کلن آلمان لوفت هانزا ارائه می دهد. همچنین، بلیط هواپیما تهران کلن آلمان با تخفیف های ویژه دانشجویی و افراد بالای 60 سال نیز از طریق سفرخان قابل دریافت است.

پرواز مستقیم تهران به کلن

پرواز مستقیم تهران به کلن آلمان فقط توسط هواپیمایی ایران ایر هر هفته انجام می‌شود. مدت زمان پرواز مستقیم تهران به کلن حدود ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه است.سفرخان نمایندگی فروش بلیط ایران ایر در تهران ، و بهترین و ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز تهران به کلن را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تماس با ما و اعلام تاریخ مورد نظر خود، قیمت بلیط پرواز مستقیم تهران به کلن با هواپیمایی ایران ایر را از سفرخان دریافت کنید. همچنین، می‌توانید قیمت بلیط پرواز تهران به کلن با سایر ایرلاین‌ها ارزانتر را نیز بررسی کنید.

قیمت بلیط تهران به کلن آلمان

ارزانترین قیمت بلیط تهران به کلن آلمان را میتوانید از سفرخان نمایندگی بسیاری از ایرلاین ها داخلی و خارجی دریاف کنید. در حال حاضر ارزانترین قیمت بلیط تهران به کلن آلمان با هواپیمایی پگاسوس قابل رزرو میباشد. و گرانترین بلیط هواپیما تهارن به کلن آلمان با پرواز ترکیش ایرلاینز و آسترین می‌باشد.

پرواز مستقیم تهران کلن ایران ایر

پرواز مستقیم تهران کلن ایران ایر را میتوانید به صورت یک‌طرفه یا رفت و برگشت رزرو نمایید. این پرواز به صورت چارتری و سیستمی در سفرخان موجود میباشد. برای پرواز مستقیم تهران به کلن با هواپیمایی ایران ایر، در کلاس اکونومی می‌توانید بار مجاز حدود ۳۰ کیلوگرم و در کلاس بیزینس حدود ۴۰ کیلوگرم به همراه یک ساک دستی ۸ کیلوگرم به همراه داشته باشید.

پرواز ایران ایر از کلن به تهران چه روزهایی است

پرواز ایران ایر از کلن به تهران ، سه شنبه هر هفته ساعت 22 55 دقیقه از کلن با پرواز مستقیم به سمت تهران حرکت میکند. ساعت 6 صبح روز بعد هم فرود میاید.

روزهای پرواز ایران ایر به کلن آلمان

روزهای پرواز ایران ایر به کلن آلمان از تهران روز سه شنبه هر هفته ساعت 18 حرکت میکند. این پرواز مستقیم و بدون توقف است .

قیمت بلیط تهران کلن ایران ایر

قیمت بلیط تهران کلن ایران ایر حدود 22,000,000 تومان است.

برنامه پرواز تهران کلن ایران ایر

روزهای پرواز کلن به تهران

مدت زمان پرواز کلن به تهران

مدت زمان پرواز مستقیم از کلن به تهران حدود ۵ ساعت و ۵۰ دقیقه است. همچنین، مدت زمان پرواز برخی ایرلاین‌هایی که قیمت بلیط ارزانتری را برای مسیر تهران به کلن با توقف چند ساعته ارائه می‌دهند حدود ۱۲ ساعت خواهد بود.