هتل ددمان استانبول آدرس : Yıldız Posta Cad. No:50 Gayrettepe, Besiktas, 34340 Istanbul, Turkey

عکس هتل ددمان استانبول

تلفن هتل ددمان استانبول

+90 2123374500

سایت هتل ددمان استانبول

www.dedeman.com

هتل Dedeman استانبول

این هتل 5 ستاره فقط 8 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Gayrettepe و مرکز زورلو فاصله دارد، بار پشت بام با چشم‌انداز پانوراما از استمهمانان می توانند از باشگاه سلامتی سبک زندگی با جکوزی و باشگاه مدرن لذت ببرند. ماساژهای مختلف نیز موجود است.
رستوران Turkuaz طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و ترکی را به صورت بوفه یا à la carte سرو می کند.ول، استخر سرپوشیده نیمه المپیک و امکانات اسپا ارائه می‌کند.اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن در Istanbul Dedeman با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند. آنها شامل تلویزیون های ماهواره ای، آب و امکانات تهیه چای/قهوه رایگان، مینی بار و حمام و دمپایی برای راحتی بیشتر هستند. همچنین مهمانان می توانند از اینترنت وای فای رایگان در اطراف هتل استفاده کنند.اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن در Istanbul Dedeman با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند. آنها شامل تلویزیون های ماهواره ای، آب و امکانات تهیه چای/قهوه رایگان، مینی بار و حمام و دمپایی برای راحتی بیشتر هستند. همچنین مهمانان می توانند از اینترنت وای فای رایگان در اطراف هتل استفاده کنند.Dedeman در 1.8 کیلومتری مرکز خرید Cevahir قرار دارد. مراکز خرید Kanyon، Metrocity و Ozdilek Park نیز 8 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. مرکز کنگره و نمایشگاه Lütfi Kırdar 7 کیلومتر فاصله دارد. با 10 دقیقه رانندگی می‌توان به مناطق محبوب در امتداد تنگه بسفر مانند بشیکتاش، اورتاکوی و ببک رسید. مهمانان می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند متروبوس و مترو به راحتی به منطقه تجاری Levent و Maslak برسند. فرودگاه استانبول 50 کیلومتر با شما فاصله دارد.

تور هتل ددمان استانبول

تور استانبول

هتل ددمان استانبول

3 شب و 4روز
2 آبان

تور استانبول

هتل ددمان استانبول

4 شب و5 روز
2-4 آبان

تور استانبول

هتل ددمان استانبول

۵ شب و ۶ روز
5 آبان

تور استانبول

هتل ددمان استانبول

6 شب و7 روز
1 تا 4 آبان

تور استانبول

هتل ددمان استانبول

7 شب و 8 روز
17 مهر

امکانات هتل ددمان استانبول

صبحانهاینترنت رایگاناستخر سرپوشیده شاتل فرودگاهیباشگاه بدنسازیرستورانپارکینگ رایگاناتاق های خانوادگیقهوه ساز - چای سازماساژ پذیرش 24 ساعته

خدمات عمومی هتل

سرویس دهی 24 ساعتهخشکشوییپارکینگبار

خدمات داخل اتاق

سشوارحمام داخل اتاققهوه سازتلویزیون مینی بارتهویه مطبوعروم سرویس

تفریحات هتل ددمان استانبول

سوناجکوزیخدمات اسپاماساژ

تلفن هتل ددمان استانبول

+90 2123374500

سایت هتل ددمان استانبول

www.dedeman.com

لوکیشن هتل

هتل ددمان استانبول نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *