مقصد : مشهد
تاریخ رفت : 29 اردیبهشت 1 خرداد
مدت اقامت : 3 روزه

تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳ در سفرخان به صورت تورهای ویژه‌ای تدارک دیده شده اند تا زائران و دوستداران آن حضرت را به سوی حرم مطهر رهنمون سازد.تورهای ما با انواع بسته‌های متنوع، شامل اقامت در هتل‌های نزدیک به حرم، پذیرایی کامل شامل صبحانه، نهار و شام، و خدمات رفاهی عالی، آماده پذیرایی از شما هستند. از هتل‌های دو ستاره گرفته تا پنج ستاره، هر یک با امکاناتی منحصر به فرد و قیمت‌هایی رقابتی، در خدمت شما خواهند بود.

ممکن است به دلیل نوسانات پرواز و ارز قیمت تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳ تغییر کرده باشد.
جهت اطلاع از قیمت‌های به‌روز با سفرخان تماس بگیرید.

لیست تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳

BB استاندارد
دو تخته 5,400,000
یک تخته 0
کودک 0
BB استاندارد
دو تخته 5,900,000
یک تخته 0
کودک 0
BB استاندارد
دو تخته 7,500,000
یک تخته 0
کودک 0
BB استاندارد
دو تخته 8,500,000
یک تخته 0
کودک 0
BB استاندارد
دو تخته 5,100,000
یک تخته 0
کودک 0

خدمات تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳

بلیط رفت و برگشت هواپیماترانسفر فرودگاهیسرویس رفت و ربرگشت به حرماقامت در هتل 3 تا 5 ستارهصبحانه ناهار شام

قیمت تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳

سفرخان با ارائه گارانتی هتل‌های مشهد، تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳ را با ارزانترین قیمت ارائه می‌دهد.این امکان به دلیل همکاری مستقیم و بدون واسطه با هتل‌ها و ایرلاین‌های داخلی فراهم شده است، که به سفرخان اجازه می‌دهد تا بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد. با استفاده از این تورها، مسافران می‌توانند به راحتی به مشهد سفر کرده و از خدمات رفاهی و اقامتی در هتل‌های گارانتی شده لذت ببرند. علاوه بر این، سفرخان تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳ را با اقامت در هتل‌های ۲ تا ۵ ستاره، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت به حرم و گشت شهری رایگان ارائه می‌دهد.

رزرو تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳

برای رزرو تلفنی تور مشهد ویژه ولادت امام رضا (ع) در سال ۱۴۰۳، می‌توانید با سفرخان تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سفرخان با کمال میل آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و بهترین قیمت‌ها بر اساس هتل و پرواز انتخابی شما را ارائه خواهند داد. همچنین، با رزرو تور مشهد، می‌توانید تخفیف ویژه اولین خرید تور از سفر را هم هدیه بگیرید.برای اطلاع از نرخ ویژه و ارزانتر از سایت‌های آنلاین تور مشهد ویژه ولادت امام رضا (ع) و یا استعلام قیمت، با شماره‌های ما تماس بگیرید. ممکن است به دلیل نوسانات پرواز و ارز قیمت تور تغییر کرده باشد، جهت اطلاع از قیمت‌های به‌روز با سفرخان تماس بگیرید.

هتل های تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳

تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳ لحظه آخری

تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳ لحظه آخری، فرصتی منحصر به فرد برای شما فراهم می‌آورد تا با قیمتی استثنایی و خدماتی بی‌نظیر، سفری به یادماندنی را تجربه کنید.تورهای لحظه آخری مشهد، نه تنها مقرون به صرفه هستند بلکه امکانی را برای شما فراهم می‌آورند تا بدون نیاز به برنامه‌ریزی پیشین، سفری روحانی و معنوی را آغاز نمایید. با انتخاب این تورها، دغدغه‌های رزرو هتل، خرید بلیط و سایر جزئیات سفر را کنار بگذارید و تنها به فکر لذت بردن از سفر باشید.هتل‌های دو تا پنج ستاره با امکانات کامل، صبحانه، نهار و شام (در هتل‌های پنج ستاره فقط صبحانه)، بلیط رفت و برگشت و خدمات رفاهی دیگر، همه و همه در این پکیج‌های لحظه آخری گنجانده شده‌اند تا شما تنها به فکر زیارت و استراحت باشید.
پروازهای چارتر و غیرقابل استرداد تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳ لحظه آخری به شما این امکان را می‌دهند که با قیمتی پایین‌تر از حالت عادی، سفر کنید. این تورها برای کسانی که به دنبال برنامه‌ریزی سریع و بدون دردسر هستند، ایده‌آل می‌باشند.

تور چابهار از تهران

تور چابهار از تهران

3شب
ویژه مهر 1403
تور چابهار از تهران
سفرخان

تور چابهار لوکس

3شب
ویژه 1403 مهر
تور چابهار لوکس
سفرخان

تور هوایی شیراز

3 شب
ویژه مهر
تور هوایی شیراز
نظرات تور مشهد ویژه ولادت امام رضا ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *