هواپیمایی وارش : سفرخان نمایندگی رسمی فروش بلیط هواپیمایی وارش میباشد. برای تغییرات تاریخ و کنسلی پرواز باید با دفتر هواپیمایی وارش تماس بگیرید.

وارش

هواپیمایی وارش یکی از شرکت‌های بزرگ هواپیمایی ایران است که خدمات ارزنده خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. هواپیمایی وارش با ارائه خدمات متمایز و نوین، به مسافران خود امکان سفر به بهترین شکل را می‌دهد. هواپیمایی وارش با استفاده از هواپیماهای پیشرفته و نسبتاً جدید، خدماتی با استانداردهای بالا را به مسافران خود ارائه می‌دهد.از جمله خدمات هواپیمایی وارش، می‌توان به پروازهای داخلی و بین‌المللی، تأمین نیازهای مسافران و تنظیم برنامه‌های سفر اشاره کرد. این شرکت با ارائه خدماتی مانند رفت‌وآمد راحت و پایدار، نیازهای مسافران را در سفرهای داخلی و بین‌المللی برآورده می‌کند. در نتیجه، هواپیمایی وارش با ارائه خدمات متمایز و با کیفیت، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت هواپیمایی کشور را پیدا کند.از جمله ویژگی‌های هواپیمایی وارش، می‌توان به خدمات نوین و پیشرفته، پروازهای طولانی مدت و خدمات برای مسافران با نیازهای خاص اشاره کرد. در کل، هواپیمایی وارش با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان خود، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیتی با تمرکز فراوان بر رضایت مسافران می‌کند و به یکی از محبوب‌ترین و متمایزترین شرکت‌های هواپیمایی ایران تبدیل شده است.

خرید بلیط هواپیمایی وارش

با سفرخان، به راحتی و با صرفه جویی در زمان و هزینه، می‌توانید بلیط هواپیمایی وارش خود را خریداری کنید. سفرخان با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، به شما امکان می‌دهد تا بلیط هواپیمایی وارش خود را با ارزان‌ترین قیمت و با بهترین خدمات پس از فروش، خریداری کنید. همچنین، سفرخان با داشتن ارتباط مستقیم با شرکت‌های هواپیمایی برجسته، بلیط هواپیمایی وارش را با ارزان‌ترین قیمت و به سرعت به شما ارائه می‌دهد. تنها کافی است با سفرخان تماس بگیرید ، بلیط هواپیمایی وارش خود را رزرو نمایید. علاوه بر این، سفرخان تضمینی را برای شما فراهم می کند که بلیط هواپیما را با قیمت بالاتری نخرید، همچنین با پشتیبانی 24 ساعته و مشاوران مجرب، به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود خدمت می دهد. به همین دلیل، خرید بلیط هواپیمایی وارش از سفرخان، بهترین گزینه برای شماست.

استرداد بلیط هواپیما وارش

استرداد بلیط هواپیمایی وارش، به دلیل شرایط خاصی که در زمان خرید بلیط تعیین شده است، امکان پذیر است. برای استفاده از خدمات استرداد بلیط هواپیمایی وارش، بهتر است ابتدا با شرایط و قوانین مربوط به خرید بلیط و استرداد آن در سایت سفرخان آشنا شوید. در صورتی که شرایط استرداد بلیط هواپیمایی وارش برای شما فراهم باشد، می توانید با تماس با پشتیبانی سفرخان یا مراجعه به دفتر ما، درخواست خود را برای استرداد بلیط هواپیمایی وارش ثبت کنید. به دلیل تغییرات متنوع در شرایط و قوانین استرداد بلیط هواپیمایی وارش، بهتر است همیشه شرایط را قبل از خرید بلیط چک کنید و در صورت نیاز با پشتیبانی سفرخان تماس بگیرید.

جریمه کنسلی بلیط هواپیما وارش

کنسلی بلیط هواپیما وارش تا 15 دقیقه بعد صود بدون جریمه است.
از 15 دقیقه بعد از صدور تا 12 ظهر 3 روز قبل پرواز حدود 10 درصد ، جریمه کنسلی بلیط هواپیما وارش میباشد.
از 12 ظهر 3 روز قبل پرواز تا 12 ظهر روز قبل پرواز حدود 30 درصد ، جریمه کنسلی بلیط هواپیما وارش میباشد.
از 12 ظهر روز قبل پرواز تا 3 ساعت قبل پرواز حدود 50 درصد ، جریمه کنسلی بلیط هواپیما وارش میباشد.
از 3 ساعت قبل پرواز و بعد پرواز حدود 70 درصد ، جریمه کنسلی بلیط هواپیما وارش میباشد.

استعلام بلیط هواپیمایی وارش

بلیط هواپیمایی وارش را می‌توانید از طریق سایت رسمی وارش استعلام کنید. در صفحه اصلی سایت، قسمت استعلام بلیط هواپیمایی وارش را پیدا کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. این اطلاعات شامل مقصد و مبدا پرواز، تاریخ سفر، تعداد مسافران و کلاس سفر می‌شود.بعد از وارد کردن اطلاعات، سیستم وارش بلیط‌های موجود را بررسی می‌کند و نتایج را به شما نشان می‌دهد.

شماره تلفن هواپیمایی وارش تهران

شماره تلفن هواپیمایی وارش تهران ( دفتر فروش بلیط ) : 49743

شماره تماس هواپیمایی وارش ساری

شماره تماس هواپیمایی وارش ساری (استرداد و تغییرات بلیط هوپیمایی وارش) : 02149743

دفتر هواپیمایی وارش در فرودگاه مهرآباد

آدرس: خیابان فرودگاه مهرآباد، ترمینال شماره 5، پارکینگ حجاج، دفتر خدمات بار بانی مهرگان
49743 - 021

سایت هواپیمایی وارش

www.varesh.aero

اطلاعات پرواز وارش

پرواز وارش تهران به کیش

شرکت هواپیمایی وارش هر هفته از شنبه تا جمعه از فرودگاه مهرآباد تهران به کیش پرواز دارد. مدت زمان پرواز وارش تهران به کیش حدود 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد.

پرواز خارجی و داخلی هواپیمایی وارش

تور قشم لحظه آخری از تهران

تور ارزان قشم 3 شب و4 روز

3 شب و4 روز
ویژه آبان
تور ارزان قشم 3 شب و4 روز
نظرات هواپیمایی وارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *